Корпоративна культура: її парадигми представлення у паливно-енергетичній галузі Росії на сучасному етапі

Гостеніна В.І., Корюкін А.П. Корпоративна культура: її парадигми представлення у паливно-енергетичній галузі Росії на сучасному етапі

Гостеніна В.І. – доктор соціології, професор Брянського державного університету;

Корюкин А.П. – аспірант Брянського державного університету

  • Стаття присвячена проблемі приватної компанії з державної конгломерації нафтової галузі. Ця проблема співвідноситься з російськими традиціями управління, які пов’язані з колективістською культурою. Трансформації традицій культури змушують компанію використовувати різні типи корпоративної культури в межах однієї. В цій статті автори описують культурні реформи, починаючи з лідерської, що називається “Павук”, до форми, що характеризується як направлена на досягнення раціональних основ та ефективних фінансових цілей. Цієї думки автори досягають, аналізуючи відносини в мікрогрупі приватної компанії “Автогазсистема”. Головний інтерес статті полягає у формуванні національних традицій, які представлені у світовому суспільстві як міжгрупові цінності. Формування цих цінностей у російських компаніях виникає в той самий час, коли приватні компанії виокремлюються з державної сфери паливно-енергетичної галузі.
  • Корпоративна культура, паливно-енергетична галузь, Росія
  • Завантажити повну версію

Be the first to comment

Leave a Reply

Ваш email не буде публікуватися.


*